Content marketing

Met behulp van content marketing creëer en deel je relevante inhoud waar mensen naar op zoek zijn. Je stuurt waardevolle en relevante informatie uit via verschillende kanalen. Hierdoor word je gevonden door de beoogde doelgroep, eerder dan zelf actief te gaan prospecteren.

Waarom content marketing toepassen?

Nuttige en relevante inhoud verspreiden, zorgt voor een aantrekkingskracht bij potentiële klanten. Content marketing heeft effect op het moment dat een potentiële klant deze informatie zoekt. Dit heeft als gevolg dat je op een positieve manier je doelpubliek bereikt en motiveert. De ontvanger is ontvankelijk voor jouw boodschap en zal zelf contact opnemen wanneer er nood is aan je dienstverlening. Content marketing speelt ook een belangrijke rol in SEO en versterkt jouw zichtbaarheid in Google. 

Overzicht Content marketing

Blog

Een blog lokt mensen naar je website

Met behulp van een bedrijfsblog creëer je op regelmatige basis nieuwe content voor je website, waardoor het nog makkelijker wordt om online gevonden te worden. Door het aantonen van de nodige expertise, neemt ook het vertrouwen in je bedrijf toe. Een blog is perfect te integreren met e-mailmarketing en sociale media.

Meer info

E-books en branded magazines

Branded magazine content marketing

Nuttige en relevante inhoud in boek- of magazinevorm werkt zeer gericht, heeft een lange levensduur en schept vertrouwen. De uitgave kan digitaal, in printvorm of als combinatie verspreid worden. Een e-book of magazine kan perfect ingezet worden om aan leadgeneratie te doen.

Meer info

Native advertising

Native advertising publireportage

Bij een publireportage of advertorial wordt uw boodschap verpakt met een redactionele insteek. De nadruk ligt op relevante content, maar tegelijk wordt uw bedrijf of merk in een positief daglicht geplaatst. Native advertising kan zowel in print als online ingezet worden. Via een infomercial kunnen ook audiovisuele kanalen gebruikt worden.

Meer info

Vlog en podcast

Vlog videoreportage podcast

Podcasts, infomercials en vlogs zijn ideale kanalen om op een creatieve manier aan content marketing te doen. Door gebruik te maken van beeld en/of geluid, kan je een boodschap op een persoonlijke en begrijpbare manier in een korte tijdspanne overbrengen.

Meer info

Klaar om te starten? Contacteer ons dan voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!