Direct marketing

Direct marketing kan online én offline toegepast worden. Deze aanpak zorgt voor een persoonlijk en gericht bereik, door gebruik te maken van gesegmenteerde klanten- of prospectbestanden.

Direct marketing geeft een persoonlijke touch

Er zijn verschillende mogelijkheden om je doelpubliek persoonlijk te benaderen. Zo vormt je eigen klantenbestand een waardevolle bron van gegevens om je klanten en prospecten op een efficiënte manier te bereiken. Maar er zijn ook tal van mogelijkheden om nieuwe contacten aan te snijden, zoals de aankoop of huur van geselecteerde adressen. Het feit dat direct mail, zowel offline als online, kan worden gepersonaliseerd. Dit maakt het contact met potentiële klanten veel persoonlijker waardoor het makkelijker is om een langdurige relatie op te bouwen met klanten.

Overzicht Direct marketing

Dialog

Dialog

Dialog is een selectietool van de goudengids.be. Dialog maakt het mogelijk om B2B-adressen aan te kopen die je nodig hebt voor verzendingen per post of per e-mail. Hierdoor kan je een op maat gemaakte adressenlijst samenstellen.

Meer info

Gerichte zendingen volgens adres

Verstuur folders, brieven en e-mails eenvoudig per e-mail of met de post naar adressen uit je eigen database of naar adressen uit een aangekochte database.

Meer info

Mailingmaker van bpost

Mailingmaker van bpost

Met Mailing Makger van bpost kan je op een efficiënte en originele manier jouw doelgroep informeren over een nieuw product- of dienstaanbod, een bepaalde actie, opendeurdagen, solden seizoenspromotie enzovoort. Je bepaalt zelf de doelgroep uit je eigen database of uit deze van bpost. Vervolgens maak je online de postkaart op met een persoonlijke boodschap of promotie. Tenslotte plan en betaal je de campagne. Bpost drukt,...

Meer info

Klaar om te starten? Contacteer ons dan voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!