Nederland

Wie denkt dat sinds de opkomst van online media kranten en magazines verleden tijd zijn, heeft het mis. De geschreven pers is nog steeds één van de populairste media. Tijdens het kiezen van een advertentiekanaal mag dit medium dus zeker niet over het hoofd gezien worden.

Enkele voordelen van adverteren in kranten en magazines

Kranten en magazines zijn conversatiestarters en zetten lezers sneller aan tot mond-tot-mondreclame. Deze media hebben een hoge leesintensiteit en zijn minder gevoelig voor mogelijke afleiding. Jouw advertentie wordt dus sneller en met meer aandacht gelezen.

In tegenstelling tot andere media zijn kranten en magazines ook niet tijdsgebonden. Met andere woorden: een advertentie verdwijnt niet na enkele minuten of na het wegklikken ervan. In kranten en magazines kan men lezers eenvoudig doorverwijzen naar een website of andere online kanalen. Dit kan aan de hand van een QR-code of de naam van jouw website. Kranten zijn bovendien een traditioneel medium dat zeer voorspelbaar is. 

Overzicht Magazines

Autoweek

Autoweek

AutoWeek is een wekelijks magazine dat op een aansprekende manier alle aspecten van het autorijden beschrijft. Van supercars tot betaalbare occasions, van zakensedan tot klassieker. De De lezer van AutoWeek is redelijk tot sterk geïnteresseerd in auto's, maar is geen autofreak. Hij is meestal een man die met zijn auto voor de dag wil komen, zijn auto perfect op de weg wil houden en reikhalzend uitziet naar zijn volgende - nog betere - auto...

Meer info

Fashionista

fashionista

Fashionista is dé glossy voor meiden met het laatste mode- en beautynieuws. Elke 4 weken staat Fashionista boordevol DIY’s, shoptips, inspirerende looks van stijliconen, emotionele real life verhalen en heel veel pagina’s met budget mode. De Fashionista lezeres is dol op fashion, beauty, health, food en social media addicted én heeft een leeftijd van zo'n 14-24 jaar. 

Meer info