Out-of-home advertising

Onder out-of-home advertising, ook wel outdoor advertising genoemd, vallen alle vormen van reclame die een potentiële klant buitenshuis kan tegenkomen. Outdoor advertising zorgt ervoor dat je buitenshuis opgemerkt wordt door (potentiële) klanten.

De voordelen van out-of-home advertising:

Out-of-home advertising heeft een groot bereik en hoge frequentie. Deze vorm van adverteren maakt het mogelijk om geografische doelgroepen of doelgroepen met dezelfde interesses te bereiken. Out-of-home advertising helpt bij het creëren van merkbekendheid.

Overzicht Out-of-home advertising

Affichage

Affichage

Met affichage in bushokjes en langs drukbezochte locaties en drukke invalswegen bereik je een maximum aan potentiële klanten in een mum van tijd. Wegzappen is onmogelijk, een optimale visibiliteit voor jouw campagne of boodschap is verzekerd! 

Meer info

Bus en tram

Bus en tram

LijnCom maakt het mogelijk dat je advertentie te zien zal zijn op bussen en/of trams doorheen heel Vlaanderen. Advertenties op het openbaar vervoer zijn als het ware rijdende advertenties. Deze advertenties zijn sterk aanwezig in het straatbeeld, waardoor ze veel mensen bereiken.  

Meer info

Mobiele reclame

Mobiele reclame

Wil je met een beperkt budget een zo groot mogelijk publiek bereiken, dan kies je best voor mobiele reclame. Mobiele reclameborden kunnen achtereenvolgens op verschillende plaatsen ingezet worden. Je hebt de mogelijkheid te kiezen voor een aanhangwagen met spandoek of voor een aanhangwagen met mobiele lichtreclame, zoals een LED-scherm.

Meer info

Klaar om te starten? Contacteer ons dan voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!